Προγράμματα Δαίδαλος

Σκοπός της διοργάνωσης του προγράμματος αυτού είναι η δημιουργία κινήτρων για την ανάπτυξη της δημιουργικότητας και εφευρετικότητας των μαθητών και εκπαιδευτικών, αλλά και η δυνατότητα ανάδειξης όσων μαθητών έχουν ιδιαίτερες δεξιότητες και κλίσεις στον τεχνολογικό, επιστημονικό ή καλλιτεχνικό τομέα. Με την εφαρμογή του προγράμματος αυτού, θα δοθεί η ευκαιρία επίσης στους μαθητές να έρθουν σε επαφή με τις πρακτικές εφαρμογές των γνώσεων που αποκτούν στα ΤΕΕ και ΣΕΚ, για την ανάπτυξη της τεχνολογίας και τη χρήση της στην παραγωγική διαδικασία και στην καθημερινή ζωή.
 

Περισσότερα...

Video Art

Πρόγραμμα Δαίδαλος

Σχολική χρονιά: 2004-2005

Για την υλοποίηση του προγράμματος συνεργάστηκαν δύο τομείς:

  1. ο τομέας εφαρμοσμένων τεχνων με τον καθηγητή Μπιτζένη Δημήτριο και
  2. ο τομέας των ηλεκτρονικών με το καθηγητή Ναθαναηλίδη Ελευθέριο

Το θέμα του έργου

Το φυσικό αντικείμενο της πρότασης είναι η χρήση του ψηφιακού βίντεο ως εικαστική έκφραση. Στην προτεινόμενη πρόταση μία ομάδα μαθητών προσπαθεί να εκφράσει τις καλλιτεχνικές της ανησυχίες με τη βοήθεια της ψηφιακής κάμερας και της κινούμενης εικόνας. Στο πλαίσιο ανάπτυξης της πρότασης οι μαθητές με τη βοήθεια των καθηγητών προσπαθούν να συλλάβουν σχεδιαστικές ιδέες στις οποίες θα αποδώσουν κίνηση με την βοήθεια των νέων τεχνολογιών. Το προϊόν της συγκεκριμένης πρότασης θα είναι μία σειρά από ψηφιακά βίντεο με θεματολογία δραστηριότητες μέσα στο σχολείο. Τα τελικό προϊόν συνοδεύεται από ένα έντυπο που περιγράφει την παραπάνω εργασία.

Παραδοτέα του προγράμματος

  1. Ένα Cd που το περιεχόμενό του βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

    http://www.bizdim.gr/images/stories/programmes/videoart/video.htm

    ή πιέστε στην εικόνα του CD για να σας ανοίξει την παραπάνω διεύθυνση


    CD CURVES.

  2. Μία αφίσα(πιέστε πάνω στην εικόνα για να ανοίξει)
    afisa video art
  3. Ένα τετρασσέλιδο έντυπο(πιέστε πάνω στην εικόνα για να ανοίξει)
    entypo video art

Φωτογραφίες από τη περιφερειακή έκθεση που έγινε στο χώρο της Διεθνής έκθεσης Θεσσαλονίκης

videoart 1videoart 2videoart 3videoart 4

 

Χάρτινος Μικρόκοσμος

Πρόγραμμα Δαίδαλος

Σχολική χρονιά: 2007-2008

Για την υλοποίηση του προγράμματος συνεργάστηκαν δύο τομείς:

  1. ο τομέας εφαρμοσμένων τεχνων με τον καθηγητή Μπιτζένη Δημήτριο και
  2. ο τομέας της πληροφορικής με τη καθηγητήτρια Τοπουζίδου Ζωή

Το θέμα του έργου

Το φυσικό αντικείμενο της πρότασης είναι μία σειρά από καινοτόμα σχέδια που αφού τυπωθούν σε αναπτύγματα, κοπούν κατάλληλα, διπλωθούν και κολληθούν δίνουν την εντύπωση ότι είναι στερεομετρικά αντικείμενα σε μικρογραφία κατά κύριο λόγο. Τα αντικείμενα αυτά που είναι από χαρτόνι και αποδίδουν με πλαστικότητα τη μορφή στερεομετρικών αντικειμένων βρίσκουν πρωτότυπες εφαρμογές τόσο στον καλλιτεχνικό όσο και στον εμπορικό τομέα. Στην προτεινόμενη πρόταση μία ομάδα μαθητών θα προσπαθήσει να εκφράσει τις καλλιτεχνικές της ανησυχίες με την τεχνική αυτή. Η εξέλιξη των νέων τεχνολογιών, έκανε πιο προσιτή την τεχνική της τρισδιάστατης απεικόνισης με χαρτί.

Παραδοτέα του προγράμματος

  1. 33 στερεομετρικά αντικείμενα χωρισμένα σε 4 ενότητες:

    1. ζούγλα 12 κομμάτια
    zougla
    2. παιχνίδια 6 κομμάτια
    pehnidia

    3. θάλασσα 10 κομμάτια
    thalassa

    4. κτίρια 5 κομμάτια

    ktiria

  2. Μία αφίσα και εκτυπώσεις για το υπόβαθρο που τοποθετηθηκαν τα στερεομετρικά αντικείμενα (πιέστε πάνω στην εικόνα για να ανοίξει)
    Afisa hartinos mikrokosmos
  3. 35 αναπτύγματα στερεομετρικών αντικειμένων. Εδώ παραθέτουμε 2 από αυτά (πιέστε πάνω στις εικόνες για να ανοίξουν)
    kathreptismeni kinisi-1liondari-1

Φωτογραφίες από τη περιφερειακή έκθεση που έγινε στο χώρο της Διεθνής έκθεσης Θεσσαλονίκης

xartinos 1xartinos 3xartinos 5

 

Αισθητική Παρέμβαση στο Χώρο του Σχολείου

Πρόγραμμα Δαίδαλος

Σχολική χρονιά: 2001-2002

Για την υλοποίηση του προγράμματος συνεργάστηκαν δύο τομείς:

  1. ο τομέας εφαρμοσμένων τεχνων με τον καθηγητή Μπιτζένη Δημήτριο

Το θέμα του έργου

Το φυσικό αντικείμενο της πρότασης είναι μία σειρά από ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες με σκοπό οι μαθητές να αποδώσουν με το δικό τους τρόπο πως θα επιθυμούσαν να μετατρέψουν τον περιβάλλοντα χώρο τόσο του σχολείου όσο και της ευρύτερης περιοχής του δήμου Ευόσμου. Ο τρόπος απόδοσης μπορει να έχει πολλές φορές κι ένα εντελώς σουρεαλιστικό χαρακτήρα. Δίνεται η ευκαιρία να δημιουργήσουν με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών καταστάσεις εύθυμες, χαριτωμένες αλλά και προτάσεις ρεαλιστικές. Με το παιχνίδι αυτό της δημιουργίας εξασκούνται στις νέες τεχνολογίες επεξεργασίας εικόνας αλλά κι εκτύπωσης.

Παραδοτέα του προγράμματος

  1. 1 αφίσα του προγράμματος (πιέστε πάνω στην εικόνα για ν ανοίξει)
    Afisa esthitiki paremvasi Daidalos 2001-2002

  2. Έντυπο 42 σελίδων (πιέστε πάνω στην εικόνα για να ανοίξει)
    Aisthitiki Paremvasi sto horo tou Sholiou Daidalos 2001-2002-1

Φωτογραφίες από τη συμμετοχή του έργου στην infosystem στο stand της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έγινε στο χώρο της Διεθνής έκθεσης Θεσσαλονίκης

esthitiki 1esthitiki 2