Τυπωμένη Σχεδιοκίνηση

Πρόγραμμα Δαίδαλος

Σχολική χρονιά: 2006-2007

Για την υλοποίηση του προγράμματος συνεργάστηκαν δύο τομείς:

  1. ο τομέας εφαρμοσμένων τεχνων με τον καθηγητή Μπιτζένη Δημήτριο και
  2. ο τομέας των ηλεκτρονικών με τον καθηγητή Ναθαναηλίδη Λευτέρη

Το θέμα του έργου

Το φυσικό αντικείμενο της πρότασης είναι μία σειρά από τρισδιάστατες καινοτόμες εκτυπώσεις. H τρισδιάστατη εκτύπωση είναι μία ξεχωριστή τεχνική που βρίσκει πρωτότυπες εφαρμογές τόσο στον καλλιτεχνικό όσο και στον εμπορικό τομέα. Τρισδιάστατη απεικόνιση έχουμε όταν τυπώσουμε σε απλό χαρτί με μία κατάλληλη διαδικασία και στη συνέχεια καλύψουμε την τυπωμένη επιφάνεια με ένα ειδικό υπόστρωμα που αλλάζει την γωνία αντανάκλασης του φωτός και  ανάλογα με την κλίση την οποία παρατηρούμε την αποτύπωση μας δίνει την αίσθηση ότι υπάρχει βάθος και τα αντικείμενα που περιέχει φαίνονται να κινούνται, μεγεθύνονται ή κάνουν morph. Στην προτεινόμενη πρόταση μία ομάδα μαθητών θα προσπαθήσει να εκφράσει τις καλλιτεχνικές της ανησυχίες με την τεχνική αυτή. Η εξέλιξη των νέων τεχνολογιών, έκανε πιο προσιτή την τεχνική της τρισδιάστατης απεικόνισης στο χαρτί. Ειδικό λογισμικό επεξεργάζεται το πρωτογενές φωτογραφικό υλικό και στη συνέχεια με μία ειδική διαδικασία αποτυπώνεται σε ειδικό υπόστρωμα.

Παραδοτέα του προγράμματος

  1. Μία αφίσα (πιέστε πάνω στην εικόνα για να ανοίξει)
    Afisa tipomeni shediokinisi

  2. 6 αφίσες τυπωμένες κι επεξεργασμένες με ειδικό υλικό για τρισδιάστατη απεικόνιση.  (πιέστε πάνω στην εικόνα για να ανοίξει)
    matrix 1
    piravlos final 5 fasisPlane-filling-Motif-with-Biapohrosisafisa 1
    echer

Mαθητικές μετενσαρκώσεις

Πρόγραμμα Δαίδαλος

Σχολική χρονιά: 2003-2004

Για την υλοποίηση του προγράμματος συνεργάστηκαν δύο τομείς:

  1. ο τομέας εφαρμοσμένων τεχνων με τον καθηγητή Μπιτζένη Δημήτριο και
  2. ο τομέας των ηλεκτρονικών με τον καθηγητή Ναθαναηλίδη Λευτέρη

Το θέμα του έργου

Το φυσικό αντικείμενο της πρότασης είναι μία σειρά από ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες με σκοπό ν αποδώσουν οι μαθητές με το δικό τους τρόπο την "μετενσάρκωση" των ιδίων ή και των συμμαθητών τους μετά την ενασχόλησή τους σε υπερβολικό βαθμό με κάποια από τα μαθήματά τους! Δίνεται η ευκαιρία να δημιουργήσουν με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών καταστάσεις εύθυμες, χαριτωμένες και σουρεαλιστικές. Με το παιχνίδι αυτό της δημιουργίας εξασκούνται στις νέες τεχνολογίες επεξεργασίας εικόνας αλλά κι εκτύπωσης.

Παραδοτέα του προγράμματος

  1. Μία αφίσα  (πιέστε πάνω στην εικόνα για να ανοίξει)

    afisa metesarkosis daidalos 2003-2004

Πολυμέσα στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Πρόγραμμα Δαίδαλος

Σχολική χρονιά: 2005-2006

Για την υλοποίηση του προγράμματος συνεργάστηκαν δύο τομείς:

  1. ο τομέας εφαρμοσμένων τεχνων με τον καθηγητή Μπιτζένη Δημήτριο και
  2. ο τομέας της πληροφορικής με τη καθηγήτρια Τοπουζίδου Ζωή

Το θέμα του έργου

Το φυσικό αντικείμενο της πρότασης είναι η χρήση των πολυμέσων για την διευκόλυνση των μαθητών να μάθουν τα γράμματα της αλφαβήτου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στη παραπάνω πρόταση οι μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα χρησιμοποιούν προγράμματα πολυμεσικών εφαρμογών (flash, photoshop κλπ) και με την καθοδήγηση των υπεύθυνων καθηγητών σχεδιάζουν ασκήσεις από τις οποίες τα παιδιά της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης θα τις χρησιμοποιήσουν ως παιχνίδι και συγχρόνως θα μάθουν ευκολότερα το αλφάβητο.

Παραδοτέα του προγράμματος

  1. Ένα Cd που το περιεχόμενό του βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

    http://www.bizdim.gr/images/stories/programmes/protovathmia/arxiki.swf

    ή πιέστε στην εικόνα του CD για να σας ανοίξει την παραπάνω διεύθυνση


    protovathmia